پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181793
برگزاري بيش از 190 برنامه براي بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قيام پانزده خرداد در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1394/03/24 17:14:46
نمایش : 1234
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گفت: 190 برنامه به منظور بزرگداشت بيست و ششمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني(ره) و شهداي قيام خونين 15 خرداد، با حضور چمعيتي بالغ بر93 هزار نفر شرکت کننده در استان برگزار گرديد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي گرجي تبيين سيره امام خميني(ره) در جامعه به‌منظور حرکت در مسير انقلاب اسلامي را ضروري دانست و افزود: در همين راستا، بيش از همايش‌ با شرکت بيش از ۶۰۰۰ نفر در استان برگزار گرديد.

گرجي انقلاب اسلامي را باعث دگرگوني و تحولي عظيم در صحنه حيات اجتماعي، سياسي مردم مسلمان ايران برشمرد و تصريح کرد: در مفهومي که حضرت امام (ره) از «انتظار» ارائه دادند، نه تنها از سکون و سکوت خبري نيست، بلکه تلاش براي تحقق قدرت اسلام و آماده‌شدن زمينه ظهور موج مي‌زند.

وي گفت: برنامه‌هاي گراميداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، از روز پربرکت نيمه شعبان، رنگ و بوي معنوي خاصي به خود گرفته بود و با توجه به همين تقارن، همايش امام خميني(ره) احياگر فرهنگ انتظار در عصر حاضر در مرکز استان برگزار شد.

گرجي در ادامه اسلام را خط قرمز امام خميني(ره)، دانست و تصريح کرد: امـام خميني از همان ابتداي پيروزي انقلاب، اسـلام را خط قرمز عنوان کرد و تصميم‌هاي مهم خود را برمبناي قوانين آن قرار داد و با احدي بر سرآن معامله نمي‌کردند.

به گفته وي، مسابقات فرهنگي، ۳۵ مراسم ويژه در شهرهاي استان، ۱۰۷ برنامه در مساجد محوري، بقاع متبرکه و حسينيه‌هاي شهداي استان، بکارگيري ۱۳۵ سخنران برجسته در برنامه‌ها، تهيه و ارائه پنج تيزر تبليغاتي به صدا و سيما، مراسم دعاي ندبه به ياد امام عزيز(ره) و شهداي ۱۵ خرداد، مراسم تبيين ثمرات و برکات وجود مبارک امام(ره) و حماسه ۱۵ خرداد در ۲۴ ميعادگاه نماز جمعه استان، چاپ ۱۸ مورد اقلام تبليغي جذاب و پرمحتوا و... ساير برنامه‌هايي هستند که در راستاي بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در سراسر استان برگزار شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html